Tropedia

  • Before making a single edit, Tropedia EXPECTS our site policy and manual of style to be followed. Failure to do so may result in deletion of contributions and blocks of users who refuse to learn to do so. Our policies can be reviewed here.
  • All images MUST now have proper attribution, those who neglect to assign at least the "fair use" licensing to an image may have it deleted. All new pages should use the preloadable templates feature on the edit page to add the appropriate basic page markup. Pages that don't do this will be subject to deletion, with or without explanation.
  • All new trope pages will be made with the "Trope Workshop" found on the "Troper Tools" menu and worked on until they have at least three examples. The Trope workshop specific templates can then be removed and it will be regarded as a regular trope page after being moved to the Main namespace. THIS SHOULD BE WORKING NOW, REPORT ANY ISSUES TO Janna2000, SelfCloak or RRabbit42. DON'T MAKE PAGES MANUALLY UNLESS A TEMPLATE IS BROKEN, AND REPORT IT THAT IS THE CASE. PAGES WILL BE DELETED OTHERWISE IF THEY ARE MISSING BASIC MARKUP.

READ MORE

Tropedia
Advertisement
  • Farm-Fresh balance.pngYMMV
  • WikEd fancyquotes.pngQuotes
  • (Emoticon happy.pngFunny
  • Heart.pngHeartwarming
  • Silk award star gold 3.pngAwesome)
  • Script edit.pngFanfic Recs
  • Magnifier.pngAnalysis
  • Help.pngTrivia
  • WMG
  • Photo link.pngImage Links
  • Haiku-wide-icon.pngHaiku
  • Laconic

Also known as RT, Russia Today is a multi-lingual TV Network Station based in Russia owned by a government owned media outlet. The network shows various things from sports coverage to Russian cultural programs but it is most notable for its news service. The network itself was controversial and had been criticized for being biased towards Russia and her allies and for being used as a platform for the point of view of both the extreme right and the extreme left.

While it is a television news network, it is also known for its YouTube channel. The English language channel, known for people with Eastern European accent speaking English, had garnered viewers to the point that it is the second most watched foreign network in the United States (behind The BBC). Like Al Jazeera, the network coverage was mostly aimed at the international market rather than the domestic.

Advertisement